Kreta, wyspa wśród morskiej rzucona otchłani,
Żyzna, pełna uroków - a siedzą tam na niej
Roje luda, a liczy dziewięćdziesiąt grodów.
Moc tam różnego szczepu i mowy narodów.
Są Achaje, Kydony, Dory bujnogrzywe,
Pelazgi, toż Kreteńcy, tubylcy właściwe.
Na wyspie jest gród Knossos, wielki i stołeczny,
Gdzie lat dziewiątek władal Minos (...)
Odyseja, pieśń XIX

10 marca 2011

Zima na Krecie?

Według moich najnowszych informacji w górskich wioskach w okolicach Heraklionu spadł śnieg!! I to wcale niemało :) Niestety nie dysponuję moimi własnymi zdjęciami dlatego też będzie tylko notatka. Niemniej jednak jestem w szoku, zresztą nie tylko ja. Ciekawe jak długo potrwa ten śnieżny atak :) 

Poza tym wciąż kombinuję jak ulepszyć tego bloga. Czasami już wysiadam, bo mam jeszcze swoje forum greckie i staram się tak dzielić czas aby maksymalnie zadziałać i tu i tam...poza tym podjęłam jeszcze jedną działalność - próbę stworzenia własnej strony internetowej :) Co prawda na gotowym szablonie - ale biorąc pod uwagę moje skromne umiejętności z zakresu HTML, to i tak cud, że cokolwiek tam podziałałam :D... Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie...

Ciągle zastanawiam się czy mój wyjazd na Kretę dojdzie do skutku...jeśli nie, prowadzenie tego bloga przestanie mieć jakikolwiek sens...bo ile można wspominać to, co było...;)

No to na razie***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz